Dovolujeme si Vás upozornit, že u přijatých objednávek po 17.12.2018 nelze garantovat doručení do 22.12.2018.
Expedice objednávek končí 20.12.2018 ve 14,00 hod. Od 21.12.2018 do 2.1.2019 neexpedujeme.close
Obchody Kontakt language person_outline shopping_cart

Obchodní podmínky



Výběr šperku

V levé části menu zvolte příslušnou kategorii šperku, o který máte zájem. Klikněte na ní a zobrazí se vám všechny výrobky v této kategorii.

Přidání šperku do košíku a dokončení nákupu

Poté, co jste si vybrali produkt, klikněte na tlačítko „koupit“ Zobrazí se vám nákupní košík, ve kterém můžete odeslat objednávku tlačítkem „odeslat objednávku“ poté, co vyplníte všechny potřebné údaje a nebo pokračovat v nákupu, kliknutím na tlačítko „pokračovat v nákupu“

Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky Vám přijde na zadaný email potvrzení a kopie objednávky pro Vaši kontrolu.

Poštovné

Poštovné:

Doprava objednaného zboží je zajišťována Českou poštou s.p., přepravní společností PPL CZ s.r.o. a  Zásilkovnou.
V den odeslání zásilky Vás vždy budeme písemně informovat na e-mail uvedený ve Vaší objednávce. Zpráva obsahuje i podací číslo zásilky.

Česká pošta doručí Obchodní zásilku vždy následující pracovní den od předání zásilky z naší expedice. Nejdříve se pošta pokusí doručit zásilku na adresu uvedenou ve Vaší objednávce. V případě neúspěchu ponechá zásilku uloženou na podací poště Vaší adresy po dobu 7 dní. Jestliže si zásilku v uvedené lhůtě nevyzvednete, pošta zásilku vrátí zpět k nám. Za opakované zaslání zásilky si účtujeme poplatek 100 Kč.

Přepravní společnost PPL doručí zásilku vždy následující pracovní den od předání zásilky z naší expedice a to v čase od 8:00–18:00 hod. Nepodaří-li se zásilka doručit na první pokus, řidič zanechá písemné oznámení o úmyslu zásilku doručit ještě jednou následující pracovní den. Poté spediční služba zásilku vrátí zpět k nám. Za opakované zaslání zásilky si účtujeme poplatek 100 Kč.


Při předání zásilky je kupující povinnen ihned překontrolovat stav zásilky (porušení krabice, neporušenost pásky) a případně odmítnout převzetí neúplné či poškozené zásilky. O poškozené zásilce nás neprodleně informujte.

Při rozesílání zásilek po ČR nad 990,-Kč přepravné a balné ZDARMA.

Způsoby platby

Dobírka
Při platbě na dobírku zaplatíte zboží přepravci při předání zásilky.

Bankovním převodem
Při volbě platby bankovním převodem Vám bude po dokončení objednávky zobrazena částka k úhradě, číslo účtu, konstatní symbol a variabilní symbol platby. Všechny tyto údaje Vám budou také zaslány s kopií objednávky na Váš e-mail. Po převedení částky na náš účet se objednávka stává zaplacenou a začíná se realizovat její zpracování.

Platba kartou
V případě bezchybného průběhu platby je částka ihned připsána na účet provozovatele. Nebude-li možné dodržet dodací lhůtu, má zákazník právo na okamžité vrácení částky zpět na účet, ze kterého byla platba provedena. Zboží je expedováno po připsání platby na náš účet.

Dostupnost a doba expedice

U každého šperku je uvedena doba expedice. Maximálně do konce této doby Vám šperky odešleme.

Před samotným odesláním šperků Vás budeme informovat emailem.
Doprava objednaného zboží je zajišťována Českou poštou s.p., přepravní společností PPL CZ s.r.o., Zásilkovnou.
Všechny služby jsou podrobně popsány výše.
Objednáte-li si více zboží s různou lhůtou expedice (například zboží s expediční lhůtou 4 dny a druhý šperk s expediční lhůtou 7 dní), zásilku můžeme rozdělit po Vašem písemném nebo telefonním kontaktu, jinak počkáme na kompletní objednávku.

Garance vrácení peněz

Podle § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku máte právo jako kupující(soukromá osoba),(neplatí pro objednávky na IČ) od kupní smlouvy odstoupit, a to do třiceti (30) dnů od převzetí zboží.
Jestliže tedy zjistíte po obdržení zboží, že Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost zásilku bez uvedení důvodu vrátit. Zboží lze vrátit pouze v původním obalu a nepoškozené.

Zboží nám zašlete zpět, přiložte pořizovací doklad, průvodní dopis s informací, že se jedná o vrácení zboží ve 30-ti denní lhůtě. Připište i číslo Vašeho účtu..

Příslušnou částku Vám vátíme zpět v zákonné lhůtě a to do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy stejným způsobem, jakým byla prodávající od kupujícího přijata.
Odstoupit od smlouvy lze i telefonicky nebo emailem.

V případě, že vrácené zboží bude neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, můžeme uplatnit vůči kupujícímu požadavek na náhradu škody. Tedy snížit vracenou částku o hodnotu ekvivalentní poškození nebo opotřebení.
Dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu (zakázková výroba).

Zboží zasílejte pouze doporučeně, nikoliv dobírkou, na adresu:
Tribal Jewelry s.r.o.
Branická 69/66
147 00 Praha 4

Máte-li jakýkoliv jiný problém se zbožím - např. zvolili jste špatnou velikost prstenu a je po lhůtě 30 dnů, ale zboží je nepoškozené a nepoužívané, obraťte se na nás - nalezneme řešení(standartně Vám zboží vyměníme za jiný model nebo správnou velikost)

Garance výměny zboží

Podle zákona č. 367/2000 Občanského zákoníku máte jako soukromá osoba (neplatí pro objednávky na IČ) možnost výměny zboží do 30 dní od převzetí zásilky. Toto zboží musí být nepoškozené. Doporučujeme vrátit zboží v původním originálním balení. 

Ochrana osobních dat

Jako zákazník musíte do objednávky uvést následující údaje:
Jméno a příjmení
Adresu pro zaslání
Telefonní kontakt pro ověření Vaší objednávky
E-mail
Tyto údaje jsou nezbytné pro zaslání nakoupeného zboží, zaúčtování a komunikaci s Vámi.

Chcete-li daňový doklad vystavit na jinou adresu než je dodací, uveďte následující údaje:
Jméno a příjmení nebo název Firmy
Adresu

DIČ
Všechna tato data chráníme před zneužitím a neposkytujeme třetím stranám.

Reklamační řád

V případě doručení objednaného zboží kupujícímu, doporučujeme ihned zkontrolovat neporušenost a úplnost zásilky. Jeví-li zásilka známky mechanického poškození nebo není-li kompletní, doporučujeme vyhotovit s přepravcem zápis o škodě a tímto přepravcem jej nechat potvrdit. Doporučujeme to učinit ihned při převzetí zásilky.
Pozdější reklamace zjevných vad přepravci nejsou povinni uznat.
Kupující má také možnost poškozenou zásilku odmítnout s odůvodněním na poškození zásilky.
Při osobním odběru zboží je kupujícímu doporučeno překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nemusí být prodávajícím uznány.

Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem www.brosway.cz reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem.

Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese:

Tribal Jewelry s.r.o.
Branická 69/66
14700 Praha 4

 Emailem - oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady. Obratem po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu. Způsob a zaslání zboží zpět prodávajícímu.

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme, aby kupující byl schopen předložit daňový doklad.

V závislosti na druhu vad a na povaze zboží v souladu s právními předpisy platnými v ČR bude reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.

Je-li důvod reklamace zboží způsoben škodou vyplývající z provozu produktů(př. běžné onošení), škod z neodborného používání produktu, stejně jako škodou způsobenou vnějšími událostmi či chybnou manipulací, může prodávající reklamaci zamítnout.
Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem www.brosway.cz reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem nebo. Vždy je však třeba zaslat zboží zpět na posouzení reklamace.
K reklamaci přiložte průvodní dopis, ve kterém popíšete vzniklou závadu. Šperk zasílejte vždy kompletní(včetně všech součástí).

Písemné oznámení o zjištěných závadách adresujte na adrese:
Tribal Jewelry s.r.o.
Branická 69/66
14700 Praha 4

Emailem na adresu: info-cz@brosway.cz

Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady.

O průběhu reklamace budete vždy emailem informováni.
Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby kupující byl schopen předložit daňový doklad. Jinak nemůže být reklamace uznána.
V závislosti na druhu vad a na povaze zboží v souladu s právními předpisy platnými v ČR bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Rozpor s kupní smlouvou

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Nestanoví-li tento zákon jinak, shodou s kupní smlouvou podle odstavce 1 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. U potravin musí být vyznačeno datum minimální trvanlivosti, a jde-li o potraviny podléhající rychlé zkáze, datum použitelnosti. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.


V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Přihlásit se k odběru novinek